t. länge sen sist nu!

Har faktiskt inte hunnit sitta vid datorn på väldigt länge, det finns så mycket annat som måste göras. Var iväg på skoter tripp till Vithatten i lördags, hoppas på att få tag på någon bild därifrån :) Det var riktigt mysigt där, synd bara att jag råka förstöra Jompas jacka lite grann.... men det ordnade sig tillslut :)

Idag fyller Nadja år, Grattis på henne! :D Får se om jag hinner ta en sväng förbi Ursviken. Känner samtidigt att jag måste hinna träffa mina föräldrar så de inte glömmer bort hur jag ser ut!




Station imorgon :D Jag och Nina har tusan taggat i två månader nu :] Vad som än händer kommer det bli en awesome kväll, de ska vi se till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0