n. NO AIR

Hjälp, är det bara jag verkligen som får andnöd när det blåser såhär mycket:O:O:O har jobbat sen 12 idag och ska fortsätta ett bra tag till, men jag börjar seriöst oroa mig hur det ska funka utan LUFT i mina lungor?!
kalla mig inte vekling nu...det blåser ju faktiskt skitamycket:}



i lördags var jag med therese anna och julia och planerade vår lilla semester som börjar närma sig också:) på onsdag rullar vi ju nämligen mot käre Lycksele. Ska bo i Annas stuga. Där ska vi leva det bonna-liv som vi mår som bäst av:D
veckan kommer troligen se ut lite av det här:
- Pimpla
- Sola             (annars blir jag putt..)
- Skoterkörning och tolkning med madrass
- Fira lilla jag som blir 19 ,
wiiho
- PARTY          (som om jag ens behöver skriva det?)
- Plaska i badhuset
- Dollar$tore   YEAH BABY :D
 
och massa oväntade äventyr kan jag gissa:) blir najs i allafall:)





Ett djupt andetag, nu blire back to work! PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0