n. måndag

mys med helg, men bara 1 vecka kvar till LOV  nu :D

I fredags var det dans på station8 som gällde, inte bästa någonsin men helt okej ändå. Kvällen hade ett grejt avslut däremot!

Lördag va det häng i ursviken med grabbarna Sam, Adam och Sunk. Jag och adam var helt i chock!! Vi såg alltså två riktigt bra filmer hos Sam, observera att det ha aldrig hittills hänt! :D Vi vet däremot att det har att göra med att denna gång var det sunkan och inte sam som stod för valet av filmer... Han lär ju få bestämma i fortsättningen;)

Söndag vaknade trött som ett as och tog bilen till jobbet 06.20....tungt. Efter jobbet blev det klippning av min käre mormor och när jag äntligen kom hem lydde jag min gode vän terr och gjorde som hon brukar. POWER NAPA:) När jag vaknade vid halv sju senare på kvällen va även adam nyvaken och vi strålade samman. Kvällen avslutades hos Sam, alldeles för sent enligt honom iaf! Jag och Adam va råtaggade på att köpa Red Bull i sinne och bara häva för att se vem som blir mest speedad och tjollra på hela natten :D Skit kul idé, men Sam den tråkisen skickade hem oss...








------>
Idag såg vi som har dans som individuella världeeeeens säraste show på Nordanå!!!!!! Killen klädde alltså av sig i slutet, helt neck. Han hade endast sin motorcykeldräkt nere vid fötterna. HEJ PÅ DIG MED!
Med sin snorren i ena handen avslutade han 80 minuter av ren skit. Förstörd för livet :(






Hade riktigt tur idag också att gulliga Magda ville stanna kvar med mig på stan efter skolan :] blev endel viktiga inköp, och ha även lagt undan 1 potensiell studentklänning :D



Puss&Kram


Bild från en kväll några helger sen, Bästa du<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0