n. Intressant tanke..

Jag laddar redan nu inför i övermorgon (onsadag) då min alldeles speciella älskling fyller 19 år! Det roliga är att hon ha hittat på att ha nån middagsbjudning på onsdagkvällen. Det innebär alltså att hon ska laga mat. Therese alltså... Laga mat... Therese..laga MAT? SJUKT SPÄNNANDE alltså :D inget ont menat, jag slår vad om att hon kommer att lyckas helt utmärkt! om det då handlar om en helt perfekt middag eller en helt perfekt matförgiftning återstår att se.





Med lite alkohol i blodet ska vi röjja precis som det ska göras på onsdagar då världens bästa Therese'or ska firas!!





gick lite med Emma på stan innan friskvårds och lyckades hitta en present till damen :] blir kanoners

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: th

HAHA gissar på perfekt matförgiftning ;) vänta bara tills efterrätten, jag har överträffat mig själv! kanske blir en kvinna av mig trots allt!



<3

2010-03-22 @ 22:27:49
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/
Postat av: Moa-Stina

svar: tack så söt du är! :]

2010-03-24 @ 19:23:04
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0