t. Imorgon är dagen innan sista arbetsdagen före HELGEN

Siffror, fakturor och alfabetets ording snurrar runt i mitt huvud. Känner ingen framtid innom pappars arbete och administraton. Men det kanske är meningen att man inte ska känna det på sommarjobbet2010. Pengarpengarpengar
folket på min avdelning är härliga men jag känner att jag sänker medelåldern ganska rejält haha

En kul grej är att min kära syster också fått jobb på Rönnskär nu :) Naalisvaara släktet håller på att ta över


de suger att jompen och jag jobbar om varandra nu ibland. Jobbar jag så är han ledig, är han ledig så jobbar jag. Himla rundskift eller vad det nu heter

vill ha helg nu med fint väder och trevigt folk. På torsdag ska det röjas på lanternan, hoppas de blir lika kul om inte roligare än förra året på premiären:) Midsommar firas ut i skogen!


hej Nina!






här har vi oss helt avslappnade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0