t. Hellu :)

Idag har jag och många andra treor varit på Campus för att få information om olika utbildningar. Kan säga att dagen inte blev specillet givande på den fronten eftersom jag bara kollade på en dansföreställning. Nina, Adam och jag satte oss istället och pratade om viktigare saker i våra ögon.

Varför finns det så jävla lite att göra på vintern? Måste vi vänta till sommaren för att kunna göra alla de där småsakerna som förgyller vardagen t.ex. som att ta en cykeltur utan att behöva frysa häcken av sig eller glida med gummibåt i älven. Vi började planera sommaren 2010 och vad vi kan hitta på fram tills dess :)


Vem vill inte ligga i gräset med Adam en varm sommarkväll?


Vem vill inte bada i Kroksjön?


Vem vill inte känna festivalglädje??





P.s jag slog personligt nysrekord, nös 5 gånger i rad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0