n. workworkwork

4 1/2 timme har gått, nu är det middagsrast och sen återstår bara 2 timmar av jobb, wonderfuuuul :)

Igår va det en riktig kanondag faktiskt! Började starkt med att köra opeln till besiktningen, där den hör och häpna, gick igenom utan några problem:D trodde jag ju inte kan man säga... ja menar, hur mycket finns de inte som kan vara fel på en bil?! listan måste ju vara oääändlig
blev även en sväng förbi mormor efteråt, och hon fick byte av gardiner:]

Kvällen spenderades med tre brudar sjungandes i en bil större delen av kvällen! kändes skönt att vi iallafall kunde hålla oss inne i bilen, annars har vi ju en viss tendens att förvandlas till "föräldrar på staan"..

Somnade riktigt sent... eller tidigt, beroende på hur man ser på det, men det är inget jag klagar på:] sova kan man väl göra sen nångång:)








Störande fundering jag allmänt har hakat upp mig på bara... Varför tutar de aldrig upptaget när man ringer fel ?

Kommentarer
Postat av: Virr

haha

2010-02-07 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0