n. Understimulerande

Dag 1 av 3 är over! Jag och terr va alltså i ursviken på vår kära påhittade praktik idag (arbetslivskontakt, våra lärares påhittiga namn för skiten). De va skitkul... i ca 10 minuter då vi faktiskt höll oss sysselsatta=)

Dagens viktigaste arbetsinsatser!:
- Efter ca 30 min på jobbet drog vi hem igen till tereses place för att hämta motorvärmarkabeln som mor hennes glömt. Kall bil suger aphårt
- Jag ändrade almanackan i kopieringsrummet till februari istället för januari
- Vi fyllde på chokladpulvret som va slut i kaffemaskinen
- Satt kanske 2 timmar i receptionen!! ....lugn, låter bättre än va de va. Lekte på datorn endast=)

Längtar tills imorn:]


Nu är det spinning klockan sju som gäller för oss hard working giiiirls:D




Kantpressarna som tillverkas på Ursviken Technology, hehe


Kommentarer
Postat av: Håkan

En av pytte maskinerna :) Ni skulle gått ner till Rune Kula! Han kan både hålla er sysselsatta och på gott humör, jag lovar!!! :D Han jobbar precis nedanför ståltrappen på verkstaden :)

2010-02-05 @ 16:15:42
URL: http://mropel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0