n. sweaty tuesday

Oharre vad jag har krigat på friskvårds ikväll! Var nog det värsta spinning-passet ever XD Hade egentligen inte ens tänkt träna så det blev väl en härlig blandning av otränad nina + chockad kropp som egentligen inställt sig på viloläge ikväll :]

Frågar mig själv varför minnet ska vara så himla kort.. eller så är jag bara tankspridd helt enkelt. Detta resulterade hur som helst i att jag fick fara hem utan bh efter duschen på friskv. Det tycker jag iallfall var framsteg jämfört med igår då jag lyckades haffa med mig bh och sockar hemifrån, men däremot inga trosor. Great....

Färgningen av therese hår igår blev förövrigt skitnyggt! Riktig babe-varning på bruden:D









och jag börjar preciiiiiis NU tagga helgen som kommer bestå av fulla underbara älsklingar till klasskompisar!!! känns som de är på tiden, efter snart 3 år tsm


peppaaa julia:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det första du säger när du stiger in genom dörren är "har du kollat din mobil".. jag har inga trosor på mig, YEAH ,,,,men man måste väl gilla läget lalalaläägäet

2010-02-10 @ 17:03:56
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/
Postat av: julia

du vet att jag taggar;)

2010-02-10 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0