n. Lördag

Gårkvällen var trevlig :) så blir förhoppningsvis inte vår första&sista klassfest! Vore kanske ännu roligare om vi alla inte hade varit så snabba på att dra ut sen, men det går ju att ändra på till nästa gång

Hade kunnat lägga upp lite bilder om det inte vore så att min kamera ligger i challes bil i kroksjöööön, hehe blir kul att se bilderna senare iallfall


Ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll. Är lite trötter så det känns skönt:]




& imorgon är det alla hjärtans dag. Mysig dag för de allra flesta hoppas jag! Jag ska iallafall spendera den med min älskling <3<3<3<3<3  hejja alla singlar säger jag bara!:D

när allt kommer omkring slutar nog jag och therese upp som gifta ska ni se...



Kommentarer
Postat av: therese

haha jag måste typ överväga det där med att köpa ringar trots allt ;)

2010-02-13 @ 23:35:38
URL: http://theresejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0