n. Life's a bitch then you die

neeeeeee, skojsa bara. Livet är ju great :) men igår var jag inte så munter.. Efter dansen på a-torp igår var det inte en syn som fick mig att skutta av glädje kan man ju säga. PUNKTERING på bilhelv*%!!?¤ ! Efter att ha försökt charma mig genom några tappra människor som jag tänkte kunde vara till hjälp (men ICKET) så löste det sig äntligen tillsist. Fordonare är allt bra att ha nära tillhands ibland!:)
Lämnade in det stackars däcket att lagas på OK innan träningen och i eftermiddag så var det kirrat,aaawesome
Så nu har jag en körduglig bil igen.. någorlunda iallafall. Kommer det minsta centi med snö så vet vi ju alla att det är kört för mig ändå, så njuter väl medan jag kan I guess :]


och idag, heeeeey FETTISDAG:D
ätit plättar till lunch och 2 semlor efter skolan, slank helt klart ner utan problem:] sen så har ju jag och TerrMan gjort rätt för oss med spinning ikväll så no hard feelings där inte

Givet att äta på denna dag, synd bara att dom ska kladda på så förbaskat med mandelmassa:P









pusseliluss, nu blire pluggstuga med te resten av det lilla som är kvar av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0