n. bokat

Glädjeskuttt:) på påsklovet drar jag till gbg och umgås med lillan<3 

I telefonen nyss med emma:
N: Emma!!! Nu har jag bokat flyget!!
E: Har du!?!!! Hur länge stannar du?
N: Jättelänge! (jämfört med hur det brukar vara)
E: Men hur länge då???
N: I sju helaaa dagar
E: ÅH det är ju SUPERLÄNGE!! Det måste ju vara det... jag är ju ändå sju år

förstod inte riiiiktigt hennes tankegång, menmen hon är sweet ändå:]



Baldershowen börjar blir nånting nu och på måndag är det första uppvisningen, får se om några tappra månniskor vågar sig dit?;) om inte annat så vet jag att mamma är ett troget fan man kan räkna med iallafall:]










Hej du glade!=)

(bild från förfest innan klassfesten. PS. maten va lagad av två händiga män!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0