t. yes

Hämtade min fina blå kamera idag. Köpte en kameraväska också, den kanske inte var den snyggaste de hade i butiken men den har sin charm :) När jag hade hämtat kameran på expert och kört hem kom jag på " FAn jaghar ju ingen nyckeeeel!" så går det när man byter till skinnjacka. Efter att ha ätit lite Geisha choklad kom jag på att det finns en stad där man kan gå i butiker och kanske hitta något fint. Då raceade jag iväg till ursviken och kidnappade min hostande pojkvän!
Efter att inte hittat någonting alls köpte vi världens godaste pommes på frasses sen drog vi hem
sNIPP sNAPP sNUT sÅ VAR DENNA sAGA sLUT

På tal om att inte hitta någonting på stan så funderar jag på om man måste börja såga av lite kroppsdelar för att kläderna ska passa. Idag fick jag vara med om att min häl var för stor för komma sig i ett par byxor??? De har jag då aldrig varit med om förut. konstigt.konstigt.

blublubluu :P:|:P

Imorgon ska jag förvandla mig till fotografTERR och ta massor med bilder! En till sak som händer är att jag ska få ett sommarjobb ;D ....eller det är då vad jag har planerat ;)


Kommentarer
Postat av: göteborgstjejaan

king med kameran, det lär ju va du som är fotograf numero uno i tunisien;D

Vad kul att du ska få jobb´imorn hörredu:) Puss&saknasakna på dig

2010-04-08 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0