t. fredag, lördag och söndag

I fredags blev det lite grilling vid älven, skitmysigt :) Pinnbröd is the shiit!





****

Igår lördag blev det att stå i garderoben på folkparken. Det var rätt lugnt där, inte så himla mycket folk. Vi fick inte bara hänga in kläder utan dela ut ostar också, de ni ;)


Såhär stilig var Adam! :) Skjortan var inte så fin på mig, men ville iaf ha på mig flugan!


Jag är en trendskapare

tadaa

Kl 1 på natten då spöktimmen var slut drog vi till Marr där festen va! Där fanns det många fina människor :) och någon hade trampat i bajs :O

Var iväg till mitt blivande hem i kåge och bytte till sommardäck. Jag måste skaffa en gris när vi flyttar.

Ikväll ska Nina få en ny hårfärg, jag ska se till att det blir skitsnyggt ;)


Kommentarer
Postat av: marr

det var jag som hade trampat i bajset =((

2010-04-18 @ 18:13:37
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: Parris

Va? Ska du flytta till kåge?:)

2010-04-18 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0