n+t. fel sms: Sex med pappa?

Till: Mamma
Sms: Bara så att du vet så ligger jag med din man!
Svar: Med din pappa?

Förklaring: Nej, självklart ligger jag inte med min pappa! Hade haft en hemligt förhållande med en kille som va gift. Efter några bråk med honom så blev jag så arg och skulle skicka ett elakt mess till hans fru, då istället av ren ilska så va jag för snabb och hann inte ändra utan skickade till min mamma. Det blev lite komiskt faktiskt. Hon fattade såklart att det blivit fel.

/Annika



Till: Ett nästan ligg
Sms: Du måste bara höra om färskingen. Han fick inte upp dicken :) Låg som en lite räka.
Svar: Kan bero på att det var en Ödla som försökte få upp den.

Förklaring: Skickade till killen med slaka pillen. Det var menat som ett skojigt sms till min kompis men nu blev det taskigt. Vi har inte hörts mer vilket var synd för det var inte menat att det skulle bli så här. Skämdes gjorde jag med all rätt.

/Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0