n. torsdagkväll

Ojasn, nu regnar det för fullt här på tuvan;O blir ändå bra, då försvinner snön!

Igår va det en awesome kväll med adam och även terr en stund! Vi lagade mat tillsammans eftersom ja inte ha nå föräldarar som gör det åt mig... :( Sen blev det en tur till bergsbyn (med väääärldens räddaste vovve, helt sjukt) och där åt vi ÅRETS FÖRSTA MJUKGLASSSSS :D:D dajmkulor och kolasås hamnade på min glass:) Ville va lite wild and crazy eftersom jag aldrig tar nå annat än lakrits sås+ lakrits strössel :]

Sen lämnade terr oss och jag och Adam såg Max Payne som vi hade hyrt. Den va bra... som alla andra gånger jag ha sett den:P
Kändes däremot inteeee okej att skjutsa hem adam mitt i natten, men han är skyldig mig nått bra ha jag kommit fram till så det är lugna puckar!:)











Nu är det en projektrapport som ska skrivas fort som fan, ska va inne imorn. Mina kompanjoner är de ovan nämnda, surprise:) Mot adaaaaam, TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0