n. sol i sinne glad inne

Tjoho:) Igår hade jag och emma en helmysig dag i staden. Hittade bland annat en snygg jeansjacka som ska börja användas flitigt framöver ha jag tänkt, för när jag kommer hem är det bäst för vädergudarna att snön är väck och solen steker på som den borde! Köpte även en ny bikini (hade inget val...) Lovade emma att vi skulle bada när jag är här nere så jag glömde naturligtvis bikinin hemma i skell.. Men nu är en ny införskaffad, Rosa/korall i färgen:) pappa betalar, heeeh

På kvällen stack vi ut för en löparrunda, CrAZYYY lilsis! Hon är ju inte dålig på springa den lilla loppan :D


Idag skiner solen och termometern visar just nu 14 grader, LOVELY:) Kom just tillbaka från stan, ha varit och sett bio med Emma. Prinsessan och grodan. Den va king, haha:)








































Nu ska vi koka och måla ägg, sådär lite i efterskott^^
Puss&Kram:)







vill börja se sånt här även hemma väldigt snart:)



Kommentarer
Postat av: th

herre min skapare så står flickan har blivit! hälsa henne så mke med masssor av pussar och kramar från mig!! och hälsa din far och maryam :)

2010-04-07 @ 18:21:39
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0