n. och så önskar vi....

UPPEHÅLL med snö/regn nu en halvtimma framåt va? Då hinner jag iallafall cykla hem från stan innan snön vill anfalla mig igen:)

Hade jätteeeee kulig kväll igår med grillning :D
vi var en salig blandning av trevliga människor. Diggade min, therese, emma och adams spionering på vitberget...på precis ingenting^^

Extra kul va det också att träffa kalven, erik och warg som det va ett rätt så bra tag sedan man sågs!:) Dom lovade även att komma utklädda till Innerviks byagård nästa helg den 24e då vi styr upp tema-fest/houseparty;D After-skii komigen nu:D 
Måste nog börja sprida runt de bland trevliga randoms nu så vi blir nå folk då..:]




Ne, nu ska det va uppehåll ett tag så ska jag cykla hemåt, Sen blir det fest på sb och vidare:D måste ju gratta plast pappan!! (therese fader Anders)

OCH OM NÅN KÖR IKV, ring mig vettja och informera om de




Puss och hej, konstiga tjej. Du gillar väl också leverpastej?
:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0