n. GöteboRRRRg

Kom fram levande till götet igårkväll:) Resan gick fortare än någonsin. Kan ha att göra med att jag bara hann just så¨pass sätta mig på planet arlanda-göteborg innan jag somnade, vaknade av att piloten försökte döda oss alla (kändes som en redig landning!)..

Kan inte beskriva känslan hur det är att komma gåendes ner för trappen på flygplatsen och se en liten unge skina upp som en sol för att sedan kuta mot en och kasta sig i ens famn!! Har saknat lilla skrutt-emma så sjukligt mycket!
hon får btw inte växa en cm till;O gillar henne bättre som en lillflicka:]

Idag har det varit en annorlunda och hur galet najs dag som helst! Innan jag stack hit till götet så hade min kusins kille snackat med en kompis till honom (som är göteborgare) om att jag är en vilsen norrlänning som säkert skulle uppskatta sällskap av någon när jag är här nere. Efter lite byte av teleonnummer förra veckan så har jag och den här göteborgaren smsat en hel del och tillslut kommit fram till att om vi skulle hinna ses så va det idag som va enda chansen. Han är i lumpen och skulle tillbaka dit nu ikväll så...

Och det är precis vad jag ha gjort idag, umgåtts med världens trevligaste göteborgare:D va en aning spännande att hooka upp sådär med någon man aldrig sett irl ens, men vadå, du lev bara en gång!:D
Det blev världens längsta runda runt i gbg innerstad för att sedan landa på ett mysigt fik! Sen hann vi inte så mycket mer utan vinkade av honom på centralstationen och nu har han stuckit tillbaka till militärlivet:P

En awesome dag må jag säga:) Imorn blir det nog dra stan med emmsan


puss och kram. Saknar alla pluppar i skell däremot.....
saknar inte snön och kylan, Gillar bar mark och +12 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0