n. Glad tjej:)

Vill bara berätta för alla hur kul dag jag har idag!:)
( vill också säga att t ex terese va helt ledig idag, tycker synd om henne som inte får ha lika skoj och lära sig lika mycket som mig:/..ska nog kanske kanskeeee dela med mig av mina nyaste kunskaper till henne sen:) )

Hade först svC-tal, det va jättekul:) gick skitbra:D bara 2 min för kort, men va gör det om 100 år
Sen hade jag hål mellan 11-13.30, då hade jag en ypperligt tillfälle att göra bort läxor och studera olika kuliga ämnen:) gjorde det,not

Nu har jag äntligen dagens sista (och andra) lektion.. Engelska C i 2 1/2 timma :D helt sick va mycket man får lära sig då! Fick även ett oförberett test nyss, det va intressant och lärorikt:) Jag lärde mig iallafall att jag borde lyssna mer på lektionerna..



Sen har jag ungefär 2 min på mig att äta middag för det är jobb som gäller direkt efteråt, men vaddddåååå..


..JAG HAR EN SKITKUL DAG IDAG:) och imorn äre ju valborgs, då taggen på topp och det grillas på mb :)

Puss&Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0